woensdag 18 mei 2011

Oh tijden

Frontagina van het onvolpreen Nieuwsblad, dinsdag 17 mei 2011, 1.10 euro: 'Trein vertrekt met mama (5), sorry, ik citeer verkeerd, kindje (5) blijft achter op perron.'
Op bladzijde vijf volgde een halve bladzijde, gewijd aan deze vermakelijke affaire, en je gelooft het of je gelooft het niet, maar daar kon je het volgende lezen: 'In Antwerpen-Berchem stapte Nikki Baert van de trein en sprak ze de treinbegeleidster aan. Die antwoordde sorry, ik had het niet gezien, want de trein was te lang. Komaan zeg. Iemand in het station heeft dan naar Antwerpen-Centraal gebeld, waar ze de security hebben laten zoeken. Twee mannen van de beveiliging zijn ons met Dries achterna gekomen. Mijn kindjes durven niet meer op de trein en slapen sindsdien bij mij in bed.'

Ik verzin het niet, hè, je kan het nalezen, Het Nieuwsblad, dinsdag 17 mei 2011. Bladzijde 5.
Die krant zou een collector's item moeten worden, maar is dat helaas niet.

Toen ik vijf jaar was zat ik in het eerste studiejaar en wedde met de meester wie het verste kon pissen.

Hij won.

Mijn ouders vonden het grappig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten