vrijdag 20 mei 2011

Niet geleefd?

In een vorige blog heb ik het gehad over de niet levende mensen. Nu wil ik mij dezen verontschuldigen bij de niet levende mensen, zij hebben die kritiek niet verdiend.

Ja, kijk, je kan veel zeggen over niet levende mensen, maar braaf zijn ze! Heb je al ooit een niet levende pedofiele medemens gezien (je kan hem niet zien, daarom is het een niet levende medemens, enfin, Marie-Thérèse, je snapt dat toch.)

Een niet levende medemens onderscheidt zich van de wel levende medemens door het feit dat hij/zij veel verstandiger is. Mark my words Marie-Thérèse, beyond all words.

Een niet levende mens weet wat hem bespaard blijft. Daarom is een niet levende mens veel verstandiger dan een levende mens. Ik heb niks tegen sommige levende medemensen, maar asjeblief niet teveel ineens.  Een, twee, pakweg vier medemensen kan ik wel verdragen, maar hou dan maar op.

Geef mij maar een roodborstje.

God, geef me een roodborstje zoals ik dat heb gezien, gisteren, met ogen, ik zeg niet dat je niks kan, maar die perfectie, god, sorry, maar met alle respect, daarin schiet je tekort.

Doe een poging!

Go for it! Lamzak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten